tirsdag den 23. juni 2015

The cup song

Når man som fibromyalgi patient har en semi dårlig dag (som er ofte) kan man godt komme til at kede sig en lille bitte smule. Jeg havde i dag en af slagsen hvor jeg ikke kunne det helt store, og var ikke oplagt til det små, men stadig lå og var lidt rastløs. Så jeg var nød til at finde noget at lave lidt hjerne gymnastik med.. Som sagt så gjort - jeg kom i tanke om "the cup song" som er fra filmen pitch perfect. En sød lille sang (sang leg) hvor der følger fakter med i form af en kop (deraf navnet cup song).

Jeg så først den originale video og tænkte om jeg bare kunne kopierer bevægelserne derfra, hvilket var praktisk talt umuligt pga tempoet. Så jeg måtte ty til youtube og fandt først en tutorial - så en langsom udgave af sangen med tekster - så en hurtig udgave af sang og tekst og til sidst en karaoke version hvor jeg selv skulle synge det hele samtidig med fakterne ... 

Det hele tog mig ca. 1 time at lære og nu sidder den så også på rygraden :) nu mangler jeg så bare at få sangen HELT på plads ;) 

Hvis du selv skulle få lyst til at prøve er der her et link til sangen:

Knus karaoke-Kat 


Ingen kommentarer:

Send en kommentar

Julemandens Fysik

Myten om julemanden er og bliver en myte. Det kan på ingen måder lade sig gøre, at julemanden eksisterer i virkeligheden – i hvert fald ikke...