tirsdag den 16. juni 2015

It's not PMS - it's YOU!!!

Normalt har jeg ikke de store udsving op til den månedlige invasion af de røde tropper. Men denne gang var de 28 dage forsinket og det gør åbenbart en kæmpe forskel !?! 

Jeg startede allerede søndag (-2) med at være ekstrem følsom og grådlabil, hele verden suttede max og efter at have været smådeprimeret hele dagen tog min kæreste affaire og fik puttet mig på hovedet i seng ... Good choice!! 

Mandag (-1) træt med træt på ... 
Jeg havde en dejlig lang nat, hvor jeg ikke vågnede en eneste gang, men stadig vågnede jeg med grus i øjnene, en underlig tung fornemmelse i hovedet og en krop der var helt stiv i leddene. Ahh glæderne ved fibromyalgi er en kilde til uendelig morskab ... Dagen foregik forholdsvis begivenhedsløs (gudskelov) og aftenens danse undervisning foregik i slowmotion (i mit hoved ihvertfald).
Aftenen sluttede af med et skænderi af kaliber med #2 som åbenbart ikke kunne se igennem finger med at opvaskemaskinen var 20 minutter forsinket og mente derfor ikke at hun skulle tømme den.... Jeg kom helt op i det røde (i know) felt og råber op om fairness og dårlig børneopdragelse, samt et drys forkælelse... Kæresten endte med at hive mig med i bilen og ned til Svend og Kevin (7-11) kl 23.30 for at købe B&J ... Han mente det var den eneste løsning! (Åh hvor jeg dog elsker ham)..



Tirsdag (D-Day) 
Vågnede og var i godt humør på trods af at jeg blødte som et slagtelam - lige indtil #1 var genstridig - så tog fanden ved mig og jeg og mit blodtryk steg med samme fart som vulkanen i pompeii. Smækken med dørene, råb skrig og skrål .. Og så ... Direkte over i gråd (?!?) kæresten kiggede på mig som et kæmpe spørgsmålstegn (ala hvad faen foregår der i dit hoved) lå sammenkrøllet i lænestolen og råbte af ham hvorfor han ikke trøstede mig .. Kan godt se det ikke er nemt at være ham, men han gør det squ godt! 
Efter 5 minutters ae ae, lidt nussen i håret og en krammer var jeg god nok til at han turde have mig ud blandt andre mennesker ... Så ud i en bil og afsted og små 5 minutter nede af vejen får jeg kramper .. Mange. Store. Kramper! Åh Gud mit underliv stikker af! Det prøver at bryde ud igennem maven på mig og starte et nyt liv uden mig i Spanien ... Av av av !!!! Piller jeg må have nogle piller NU!! Min kæreste sidder og kigger skræmt på mig (tror han forestiller sig den scene fra aliens hvor den bryder ud gennem brystet på ham den uheldige..) efter 20 minutter virker pillerne og jeg bliver tilnærmelsesvis normal i krop og hoved igen .. Nu håber jeg bare at jeg kan komme igennem aftensmaden på restauranten uden at bide hovedet af tjeneren ... 

Håber i morgen bliver bare en lille smule bedre ...
Knus kommunist-Kat 

Ingen kommentarer:

Send en kommentar

Julemandens Fysik

Myten om julemanden er og bliver en myte. Det kan på ingen måder lade sig gøre, at julemanden eksisterer i virkeligheden – i hvert fald ikke...