fredag den 11. september 2015

Testing... Testing...

I dag gik jeg ind på min facebook profil og kiggede igennem det sidste halve år, for at finde ud af hvor mange af de såkaldte facebook-tests jeg havde taget... 

Jeg ved jo godt at det er en fis i en hornlygte - men rent markedsføring, for at finde ud af hvordan jeg er som person og hvordan man fremadrettet kan bombarderer mig med reklamer som lige jeg finder spændende... Nuvel... Jamen så gider jeg da ikke tage dem... Og dog ... 

For på små 6 måneder var jeg faktisk faldet i fælden ikke mindre end 22 gange - som jeg har videre posted - faldet i og taget en ligegyldig test om, hvilken frozen/ Disney/ prinsesse/ sidekick karakter jeg er, eller hvad mit navn betyder på et eller andet sprog, eller hvilket dyr/ rockband/ blomst/ årstid/ 80'er band/ hunderace/ eller drink jeg er ... Amen altså hvorfor bruger man sin kostbare tid på at klikke igennem sådan noget ?!? 

Man gør det fordi andre gør det og de har fået sjove resultater ud af det - nøj jeg vil også se hvad der kommer til at ske på min polderabend/ bryllup eller hvor længe jeg mon bliver i mit forhold eller hvor mange børn jeg skal have ... Puha bliver træt bare ved tanken om alt det jeg skal nå ... Stress!!

Men det er måske i virkeligheden det man skal tage med videre ... Lidt selvreflektion over hvad JEG vil og ikke hvad en eller anden dum/lam/ligegyldig test siger på facebook... 
Hvad er det JEG gerne vil have her i livet? Hvad for nogle mål er det JEG gerne vil nå? 

Livet er squ for kort til at bruge det på ligegyldigheder ... Måske man skulle skære lidt ned på de sociale medier ........... Naaaaah! 

Peace out 
- Kat 

Ingen kommentarer:

Send en kommentar

Julemandens Fysik

Myten om julemanden er og bliver en myte. Det kan på ingen måder lade sig gøre, at julemanden eksisterer i virkeligheden – i hvert fald ikke...