tirsdag den 22. september 2015

Enerkendelse ...

I dag tog jeg et (for mig) stort skridt - jeg ENERKENDTE at jeg ikke længere har den kontrol jeg troede jeg havde... Mine daglige smerter har nået et niveau hvor jeg ikke længere kan smertedække mig selv godt nok til at min hverdag fungerer... Så jeg ringede til min læge og fik en tid til en samtale mhp evt at komme på smerteklinik..

Som sygeplejerske har jeg altid været stolt af at jeg kunne selv, ville selv og absolut vide bedst selv .. nu er jeg kommet så meget til kort, at jeg må kaste håndklædet i ringen og få hjælp ...

At få hjælp ... At have brug for hjælp .... Åh min personlige og faglige stolthed lider et kæmpe knæk lige nu - sidder her med tårer i øjnene og løbende ned af kinderne, fordi det bare er så svært for mig at sige de to små ord ... hjælp mig ...

Damn it - jeg skulle ha været blevet i sengen i dag ... <3

Ingen kommentarer:

Send en kommentar

Julemandens Fysik

Myten om julemanden er og bliver en myte. Det kan på ingen måder lade sig gøre, at julemanden eksisterer i virkeligheden – i hvert fald ikke...