onsdag den 16. september 2015

Bonnie og de tusinde mænd ...

Jeg har, som så mange andre danskere, siddet og set dokumentaren om 'Bonnie og de tusinde mænd' hun servicerer som prostitueret. Jeg har desværre (endnu engang) fået samtlige fordomme bekræftet. Den lykkelige luder findes ikke... Der er INGEN der sælger sig selv og sin krop der er lykkelige/glade/tilfredse .... Og de mænd der går til prostituerede, de bedrager sig selv på et himmelråbende højt niveau, jeg slet slet ikke vil komme ind på, hvis de bilder sig selv ind at det er ok!

Bonnie hader sig selv, (forsøger med plastik patter, BOTOX, falske negle, falske øjenvipper, extensions, og massive kropsudsmykninger og sminke at rette op på det) hun kan godt lide det hun laver, men ved godt det gør hende syg (annoreksi) - men - når hun bliver spurgt hvorfor hun fortsætter med det når det gør hende syg, siger hun at det er fordi regningerne jo skal betales... Hun siger hun vejer blot 47 kg og taber sig yderligere i programmet, så meget at hun til sidst ikke har muskelmasse nok til at stå og gå... Hun bliver selv så bange at hun skriver et afskedsbrev til sine to børn... Hun ser forfærdelig ud.. Indsunkne kinder, usund hud og hår, og et tomt dødt blik i øjnene der matcher hendes kropsholdning...

Hun fortæller om at væmmes fordi hun lugte af gummi, gamle tissemænd, tis, ækel parfume og andre kropslugte på trods af flere daglige bade. Man kan se hun væmmes ved det... Væmmes ved at have en mand på besøg der sætter sin personlige (klamme, ildelugtende) kropslugte af på hende. Væmmes ved at have ondt i hele kroppen efter at have været blevet knaldet i flere timer dagligt.. Af have så ondt i halsen at hun ikke kan spise... 

Jeg væmmes personligt på hendes vegne! Jeg mister min appetit på hendes vegne!

Lykkelig luder min bare ... 

Ingen kommentarer:

Send en kommentar

Julemandens Fysik

Myten om julemanden er og bliver en myte. Det kan på ingen måder lade sig gøre, at julemanden eksisterer i virkeligheden – i hvert fald ikke...